FAQ (veel gestelde vragen)

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen aan Vuurwerkbestel. Mocht uw vraag er niet bij staan, aarzel dan niet en bel ons op 0161 -700228. Wij helpen u graag!

Ik kan niet meer inloggen, hoe kan dit?
Omdat wij twee jaar terug een compleet vernieuwde webshop hebben gekregen, zijn alle accounts van onze oude webshop gewist. Het is dus niet meer mogelijk om met je oude account in te loggen. Maar niet getreurd, een nieuw account aanmaken is erg simpel en heeft vele nieuwe voordelen! Alle accounts die vanaf 2013 zijn gemaakt blijven gewoon werken.

Hoe kan ik een bestelling samenvoegen?

Je moet bij je eerste bestelling een account aanmaken om later een bestelling te kunnen samenvoegen. Dit doe je door tijdens het afrekenen te kiezen voor 'account aanmaken' . Wanneer je later je bestelling wilt ophogen en je logt in op je account dan vraagt de website automatisch of je de bestelling wilt samenvoegen met eerdere bestelling. Kies vervolgens de bestelling waarmee je wilt samenvoegen en ga naar de betaalpagina. Wanneer de betaling gelukt is krijg je een nieuwe orderbevestiging met de samengevoegde bestelling. Het eventuele gratis vuurwerk wordt hierbij automatisch opnieuw berekent en zie je terug in de bestelling.

Hoe kan ik betalen?

Bij Vuurwerkbestel.nl kun je heel makkelijk en veilig betalen via iDeal. Je gaat naar je eigen bank en krijgt het betaalscherm dat je gewend bent. Volg de stappen op je scherm en de bestelling is geplaatst.

Wanneer heb ik recht op gratis vuurwerk?
Je hebt recht op gratis vuurwerk tijdens de voorverkoop. Zorg dus dat je jouw bestelling op tijd plaatst! Bij de berekening van het aankoopbedrag voor de voorverkoop worden stuntartikelen niet meegeteld. Je herkent de stuntartikelen aan het label 'Stunt'.